Ako je kupac nezadovoljan iz bilo kojeg razloga, ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, čl. 57. i čl. 72 (cijeli tekst Zakona možete pročitati ovdje). Prodavatelj je dužan u roku od 14 dana od dana primitka pisane reklamacije vratiti Kupcu cjelokupan plaćeni iznos, računajući od primitka pisane obavijesti o jednostranom raskidu ugovora. Obavijest možete dostaviti i putem donjeg obrasca za reklamaciju, e-mailom, ili poštom.
Prodavatelj će odobriti povrat Kupcu nakon prijema reklamacije e-mailom, putem donjeg obrasca ili na drugi navedeni način.
Ukoliko želite iskoristiti svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, ili imate bilo kakvu drugu reklamaciju slobodno nam se obratite putem donjeg obrasca. Odgovor na Vaš prigovor/reklamaciju dat ćemo u najkraćem mogućem roku u pisanom obliku, a najkasnije 14 dana od dana primitka prigovora.
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Primajte novosti o događanjima i ponudi autoškole Europa